Antrojoje „Verslas praktiškai” paskaitoje dar kelios idėjos surado savo nišas

20141110_181845 (1)

Aistė Puodžiūnienė

Lapkričio 10 dienos vakarą aktyviausi projekto „Verslas praktiškai” dalyviai atvyko į antrąją paskaitą, kurioje daugiausiai dėmesio buvo skiriama verslo nišai atrasti.

Pirmoji savo patirtimi pasidalino Aistė Puodžiūnienė („Amway”). Pristačiusi, kaip galima atrasti tinkamą nišą savo verslui ji mielai atsakė  į susirinkusiųjų klausimus ir supažindino su tinklinio marketingo pagrindais. Vėliau šią temą verslininkė dar papildys ir pristatys išsamiau kitoje paskaitoje.

Kiekvienam dalyviui įteikė po mažą atminimo dovanėlę ir palinkėjo svajonių išsipildymo.

20141110_183853

Janina Sabaitė Melnikovienė

Antroji dama, dalyviams pasakojusi apie tai, kaip svarbu suprasti, kas yra niša ir nepaklysti kuriant produktą ar paslaugą, pasakojo agentūros „Adres” savininkė Janina Sabaitė Melnikovienė. Dalyvius įjungusi į bendrą diskusiją atskleidė išties įdomių faktų ir naujų dalykų.

Kaip ir praėjusį kartą, dalyviai, išklausę teorinės medžiagos, sėdo prie realių darbų – savo verslo idėjų ir jas segmentavo. Atrado joms tinkamiausias nišas ir, žinoma, turėjo galimybę konsultuotis su šios srities specialistais.

Smagu, kad ir prie projekto „Verslas praktiškai” prisijungę nauji dalyviai aktyviai domėjosi ir naudojosi lektorių patirtimi. Todėl galime pasidžiaugti, kad pamažu vis daugiau verslo idėjų įgauna realesnį pavidalą. O savo minčių nepanorę atskleisti dalyviai taip pat džiaugiasi galėdami išgirsti tokių dalykų, kurie paprastai nėra pasakojami plačioms auditorijoms.

20141110_183658

Dovana su palinkėjimu

Visų dalyvių lauksime tuo pačiu laiku, toje pačioje vietoje ir kitą pirmadienį.

Projekto programą rasi paspaudęs čia.